ax
سلام سلام سلام ليلا هستم 20 ساله از شيراز مختصر بگم هدفم از ساخت اين وب علاقه ايه که به موسيقي کره و خواننده هاشون دارم هست هيچ چيز بد و خسته کننده اي هم تو وبم نميذارم، حالشو ببرين
مسعود اکبری اطلاعات اموزنده 1
نگار نقش 1
korea-club 1
جدیدترین آهنگهای روز 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با هرکه ساختیم ،باختیم و آدرس respina20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 24654
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 1


 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

soheila
ساعت18:34---31 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوشملی داری اگه میل به تبادل لینکی بگو


پاسخ:لینکی گلم


raana
ساعت19:58---27 ارديبهشت 1391
salam golam mishe mano ba esme "Ss5o1 Fighting Forever" link koni? mamnoon
rasti khabaram kon ba che esmi linket konam


مارال
ساعت21:35---20 ارديبهشت 1391
سلام
خیلی قشنگ بود دست درد نکنه


لیلا
ساعت23:42---19 ارديبهشت 1391
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم



دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم



قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم



عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم



کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم



سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم



من می ترسم پس هستم



این چنین می گذرد روز و روزگار من



من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم



(زنده یاد حسین پناهی)





مسعود
ساعت19:45---17 ارديبهشت 1391
سلام.کلا وب با مزه ای داری.این عکساتم با حال بود
پاسخ:سلام ممنون


maryam hyun
ساعت12:33---16 ارديبهشت 1391
سلام آجی خوبی؟



ممنون که بهم سر زدی خوشحالم کردی....وب بامزه ایی داریپاسخ:nuna9 هستش برو می بینی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:عکس,عکس,ساعت 8:33 توسط لیلا و فرانک |